Godafton!

Nu hänger jag i Pavilion igen, händer inte fruktansvärt mycket direkt. Kom hit direkt från stan med Amanda (åkte in med Sofie, Sofia, Hilda också) efterl ite shopping. Solen och sommarkänslorna fick mig att vilja köpa något fint ;) Har dock problem med att jag måste hitta ett par ballerinas eller liknande... Finns ju inget! Massor med höga klackar, men det passar sig ju inte till vardags - tyvärr. Well, well imorgon är det fredag! Eftersom solen skiner som 17 mest hela tiden, nja inte just nu när det är kväll och mörkt, men hela veckan har varit strålande! Fantastiskt! Imorgon ska vi till och med ha grillkväll här i skolan, eller ja på gräsmattan. Sen blir det väl lite partaj inne i Pavilion när det blir kallare och sen utgång kanske?! :) Låter kul och härligt i alla fall. Antar att Sverige är sjukt kallt och jäkligt? Hur känns det när jag säger att jag inte behöver jacka om dagarna och vi sitter ute och solar på rasterna? Yummie. Kjol, t-shirt och solbrillor. Mjau. Ja jag älskar nog England ändå!

Nu ska jag lämna tillbaka datorn jag kidnappat av Rickard :) Ha det så bra och fint där hemma! Godnatt och pussar :-*

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: sara

Vi har faktiskt jättefint väder här också..

2009-03-20 @ 10:00:12
Postat av: Emma

Hehe, I bet you do ;) Ikvall blir det grillning - UTE! Ha en fin fin helg stumpan! Puss puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback