Goder afton, goder afton

Sitter i Pavilion som vanligt på vardagarna, ganska dött. Två pers är "lite" på örat, Rickard och jag är allmänt (o)sociala med varsin dator, Sinan och hans tjej är nån annan stans, nåra spelar tv-spel (tror jag). Jag har varit nyttig och ätit couscous-sallad idag tills nyss när jag köpte mig en Snickers... Men det är ju volleyboll imorgon! Tjo.

Var och handlade idag med lite guys från skolan på Boundary Road och sen gick vi hem igen. Jag la mig på sängen för att läsa på min bok Chasing Harry Winston av Lauren Weisberger och somnade ganska snart. Vaknade lagom för att läsa lite till och sen dra mig bort till skolan. Uppdaterade lite på Resedagboken nyss också, skrev en ap-lång reseskilldring om Edinburgh-resan. Alltid nåt. Nu ska jag nog läsa lite till om jag inte blir alltför störd av de två något vimsiga personerna i soffan som spelar Trivial Pursuit. Illa bara som det är men denna är såklart på engelska ;) Good luck!

Puss å ha en fin kväll! Sov gott!



Glad Emma förra onsdagen på Burger King ;)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback