Godnatt

Nu är det dags att säga godnatt, har kollat klart på en film, lyssnar på musik och ja, alltmät segar. Kollar på bilder från Edinburgh-resan. Det var några fina dagar ändå.

Den här bilden tog Sinan eller Ahmad på mig när vi var på väg upp till Edinburgh Castle. Jag vet inte riktigt om jag gillar den egentligen, men något visst har den. Det kan vara min ögon...


Jaja, jag skulle bara säga godnatt! Ses imorgon! Promenad med Nils igen, finns liksom inget bättre att göra här ;) Speciellt eftersom man inte kan vara hemma hos någon så där bara. Men det är bra med promenader! 10 000 steg om dan har jag hört!

Puss å godnatt

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Jag gillar din lilla frusna näsa. Den är söt. :)

Postat av: Emma

Hehe du är söt du, ja det var bra kallt där uppe. Tom lite snö kvar :) Puss!

2009-03-22 @ 19:04:07
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

Men det va ju en jättefin bild ju!!

2009-03-22 @ 21:52:24
URL: http://elina86.blogspot.com

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback