Helg!

Nu ar man fri for helgen, eller egentligen inte, har ju massor att gora... Hogskoleprovet ar nog det roligaste - NOT. Jaja, ska in till Brighton med Nils nu och kolla runt lite. Ska lamna tillbaka en klanning pa H&M osv, om det gar... Igar blev det lite av en helkvall, eller ja en hel del ol och en Cosmopolitan... Men nar man far en ol for £1.5 ar det ganska latt bestalla nagra under kvallens gang. Maste saga att jag ar ganska bakis idag... Illa va. Tur att jag har en kvall pa mig att aterhamta mig till Hogskoleprovet imorgon. Kanner mig sjukt osmart idag namligen :) Aterkommer ikvall, planerar att ligga lagt (pa sangen) och ta det lugnt. Skont. Solen skiner lite nu ocksa, kann pa den!

Puss och kram

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback