Hurtigbulle!

Ja nu ska ni får höra! Jag har gått i skolan idag (som alltid), sen var det volleyboll i två och en halv timma, jag flippa och va ganska galen mest. På det åkte jag och Amanda till Boundary Road och handlade på Tesco. Jag köpte bara nyttiga saker! Typ sallad, sallad, tomater och tonfisk. Kom hem, duschade och förberedde maten som jag skulle ta med till Pavilion (där jag sitter nu) och äta med Rickard och Amanda. Svängde ihop tonfisk-, keso-, gurk- och rödlöks-röran och åt den med sallad, tomater, paprika och sånt. Riktigt duktig känner jag mig. Nu knaprar jag på granatäppleskärnor och dricker det vita teet jag fick av mamma. Mm. Ska börja forska seriöst om Edinburgh nu också, presentationen is comming up! Vädret har varit upp och ner idag, solsken sen regn, sol i tre minuter och sen spöregn osv. Trevligt. Iaf om man är inne!



/emma.


P.S. Glömde jag säga att det blir Box imorgon kl 18.15? Japp. Så är det!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback