Internationella kvinnodagen?

Ja tydligen, idag firar man alla kvinnor. Inte för jag har märkt någon större skillnad, men i alla fall. Vaknade ganska tidigt idag, kunde liksom inte sova vidare så jag gick upp strax efter nio och gjorde mig i ordning. Åkte in till Brighton för att lämna tillbaka min darling till väska som gick sönder i Edinburgh och fick turligt nog fick jag en ny! Hade nämligen inte kvittot kvar. Skulle också lämna tillbaka mina skor som har gått sönder i hälen men det gick inte lika bra, fick hälgrepp som plåster på (skav)såren. Jaja, det kan nog hjälpa. Köpte en bok faktiskt, Chasing Harry Winston av Lauren Weisberger (samma författare som till Djävlulen bär Prada) innan jag tog bussen hem igen. Glömde säga att solen sken underbart härligt när jag var på stan, började blåsa när jag skulle gå hem från bussen och nu har det regnat också. Vilket väder! Nu ska jag skala mig en eller två apelsiner och kolla på Bridget Jones's Diary även om jag sett det typ 100 gånger är det rikgit kul! Middag ca kl 18 och ja, en film till på det och kvällen är kirrad?! Skola imorgon igen... Ja, men det ska bli kul!

Ha en fin eftermiddag och kväll!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback