Mätt och trött

Nu har jag varit hemma kanske en timma sen Oxford. Kom hem typ tjugo över sex med coachen och då var det bara att rusa hem för att äta. Har haft en fin dag i Oxford! Blev guidad bland universiteten av Lina - riktigt bra jobbat! Och solen har skinit. Blev även nån "local" Ale på Eagle and child puben dit bland annat J.R.R Tolkien satt och disskuterade saker under sin skoltid i universitetet på andra sidan gatan. Hugh Grant gick också på ett av universiteten i Oxford - mäkta impad att han tydligen har mer (smarthet) än ett schysst utseende ;) Såå, jag är grymt seg nu och ska kolla lite på Vänner innan jag måste göra engelskaläxan till imorgon, vi ska presentera stället vi bor på och sälja in det så man vill bo där - typ. Men först gäsa på sängen efter steakpie och applepie med custard... Uhgrh.

Juste, Högskoleprovet ja. Haha. Jag är verkligen ingen prov-människa + att matte är lite trist nu som det var förr = jag har förträngt och glömt att jag någonsin lärt mig. Låt mig säga så här, nu har jag testat på det och det lutar väl åt att jag inte kommer göra om det. Sicken lördag alltså... Men 60-års festen till kvällen var riktigt trevlig! 80-åriga tanter som dansar loss är en härlig syn :)

Puss å hej för idag!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback