Monday, just monday

Imorse var jag trott! Det tar ju pa krafterna att dela 90-sang med en bredaxlad lang kille. Men mysigt :) Har varit en relativt kort dag idag i skolan, har bara tva lektioner pa mandagar och sen lunch. Vantar just nu pa utvecklingssamtalet jag ska ha kl 13.40. Sen ar jag fri som en fagel! Ska val till Boundary Road och shoppa middag till ikvall osv. Sen hander det inte fruktansvart mycket mer. Hum. Men i morgon blir det beach volleyboll pa Sea Front inne i Brighton, de har en beach volley plan dar (eller vad det nu heter), ska bli kul! Hoppas bara det blir finare vader, idag ar det molningt och inte alls lika varmt som forra veckan - buhu. Har ju blivit bortskamd med solsken och varme nu!

I ovrigt da, jo, pa onsdag ar det BBQ-kvall har i skolan, funderar dock pa hur det ska bli med Boxningen jag egentligen ska ga pa... Kanske det lutar at traningen anda. Pa lordag ska jag gora Hogskoleprovet! Fy har en rejal angest redan faktiskt, kommer kanna mig saa blast nar jag sitter dar pa lordag. Men men. Pa sondag ska jag till Oxford med nastan alla andra pa skolan, ska bli riktigt kul! Trodde jag skulle missa det nar den egentligen var placerad pa lordagen och det ar da jag gor Hogskoleprovet, men de andrade pa det! :) Yeey. Aja. Nu ska jag pa utvecklingssamtal!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: maja

saknar dig massor!<3

2009-03-23 @ 19:34:01
Postat av: Emma

Åhh jag saknar dig med snuttan! Men snart kommer ni :) Lämna plats i väskan för mina prylar :P Älskar dig! Pusss <3 <3 <3


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback