Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

Idag är det vårväder här igen, gillart! Solen skiner sen i morse, jag blev faktiskt väckt av solen så jag vaknade redan vid sex tiden. Älskar att vakna av mig själv av solsken, man kan ju inte bli annat än glad :) Nu sitter jag i skolan och ska egentligen kolla upp grejer för presentationen vi ska hålla nästa vecka. Vi ska redovisa vårt Activity week-project och eftersom Bahar och jag mest knatade runt och tog kort på saker vi tyckte var fina kanske det är dags att kolla upp lite riktigt fakta istället. Jepp. Det var väl därför jag gick upp till datasalen, dags att börja då? Mm. Snart.

Nu är frågan vad man ska hitta på resten av dagen? Solen skiner, vilket är riktigt bra, dagen är inte slut, vilket också är härligt. Men vad gör man egentligen här? Har faktiskt börjat drappas av lite tristess... Visserligen borde jag handla mat och göra läxor... Kul, verkligen, jättekul.

Jaja, tittar kanske förbi senare! So long.

Puss å hej! /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback