Solskenspromenad

Nu ska jag snart klä på mig och möta upp Nils vid macken (inte så sexigt kanske;) kl 12 och sen ska vi gå en promenad in till Brighton längs med Sea Front. Sist vi gjorde det var väl Nils inte helt inne på idén men denna gången var det faktiskt hans förslag - hör och häpna. Solen skiner ju så varför inte passa på!

Igår gillade vi som sagt på skolans gräsmatta, det var inte sådär superlyckat kanske efter som engångsgrillen inte riktigt ville fungera så jag fick grilla min lax i Jennys tants innomhusgrillanordning istället. Vi delade på min flaska vin jag införskaffat på Sainsbury som var förvånandsvärt god faktiskt! Sen skrattade vi mest och gick tillbaka till skolan där de lyckats få fart på grillningen med nytt kol. Jag och Jenny drog ner till en Off Licence butik där jag köpte en vinflaska för £1.99 sen gick vi in på en pub mittemot, vi var fyra stycken gäster där inne med oss. Hehe. Vi drack ett glas vin till och skrattade. Sen tog Jenny bussen in till stan och jag gick till skolan igen. Stannade där en stund när de andra städade undan (jag hjälpte till lite;) och sen gick jag hem. Blev en tidig kväll men skönt, somande innan tio tror jag.

Men som sagt! Dags att sätta på sig lite kläder, ta fram solbrillorna och ge sig ut på promenad! Ha en fin fin dag!

Många kramar.



Så här såg det ut lite varstans i mitten på februari här i Brighton. Vår!



Mer vårblommor!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Jag vill också ha vårblommor! Snön börjar smälta bort här iallafall, äntligen! :)

Pussis


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback