Sötnöt

Nils är en sötnöt, pläskling och knäppis-korkis. Alla var mina ord från början, men nu har han tagit dem och säger numera att det är hans ord. Nu råkar det vara så att det inte är sant darling. Sugarpie kan du få, men inte pälskling eller mormors "knäppis-korkis". Alltså, det jag tänkte säga var bara att jag hittade nåra fina bilder från när vi var i Edinburgh, inte alltför lätt att hamna på bild med denna herrn - tro mig. Men söt är han ju. En riktig sötnöt med andra ord.

God natt!



Trötta sista kvällen i Edinburgh innan bussen gick hem. Men glada! :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Jaa, han var söt. Men du är sötare! :)

Postat av: Emma

Hehe det är systerstöd det :) Du är söt du!

2009-03-29 @ 22:06:01
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback