Tänkte bara...

... titta in och säga hej. Sitter just nu och knaprar på ännu en tillagad "måltid" - grekisk sallad med massa gott! Jag måste säga att jag fortfarande är stolt över mig själv - heja Emma liksom! Nu måste jag svänga ihop en Essay till imorgon innan jag går till träningen, samt att jag måste läsa en tidningsartikel på tre sidor... Nåt mer? Säkert. Vad nu det var. Kan också säga att jag har ganska fin träningsvärk idag som alla skrattar åt, eftersom ingen annan har det är det ett säkert tecken på att jag är grymt ofit just nu. Kul. Något att ändra på! :) Ska till pavilion direkt efter träningen (nåja, ska duscha först) och sen blir det faktiskt utgång! Ska bli kul, första utgången mitt i veckan?! Nja, utom den där torsdagen för ett tag sen då... :)

Puss på er och ha en fin kväll!



/emma.

P.S. Solen skiner!!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback