Tell me why, I don't like Sundays

Ja, nu är söndagen här. Söndagen då jag ska skriva klart presentationen till imorgon (genrep inför lärare) och på tisdag (det är då det gäller inför alla andra). I fredags fick jag väl lite koll och surfade runt på nätet efter information, nu ska jag "bara" knyta ihop påsen... Äsch. Nu ska jag helt enkelt bara bestämma mig för att det komemr gå bra, alla är lika nervösa, ingen kommer skratta åt oss och vi får helt enkelt föra så gott vi kan! Punkt. Ingen idé att trycka ner sig själv inför en sån här sak, jag är helt enkelt för bra för det! Härligt att ha det klart för sig.

Annars då? Jo, är man medlem på Facebook har det antagligen inte undgått någon att jag är ihop med Nils? Facebook är verkligen på gott och ont, när det gäller roliga nyheter som det här är det ju bara kul, men annars vet jag inte. Så är det i alla fall! Han är fin han min Nils, han gillar fotboll (Arsenal har jag förstått) både att spela själv, titta på och tv-spel, har har samma (o)vana att köpa mycket kläder och skor - om det är en fördel eller inte vet jag inte ;) Han är självklart massa mer, frågan är bara hur mycket han vill att jag ska skriva här ;) Skulle kunna hitta på en hel del trevligt att skriva om!

Igår var jag i London också ju! Fick träffa den manliga biten av släkten på pappas sida, pappa, farfar, två farbröder och farmors bror. Pappa mötte mig på stationen och vi mötte upp de andra på en pub vid Themsen. Jag fick min första öl för dagen (halv tolv) och vi åt lunch på samma ställe (fish 'n' chips). Sen skulle pappa och ena farbrorn till Arsenal - Blackburn - matchen så jag fick sightseeinga runt med farfar, en farbror och en bakis farmors bror! Fick se Big Ben, Buckingham (som blev Fuckingham efter min andra öl) palace, Covent Garden, Picadilly, Trafalgar square - en hel del med andra ord och tre pubbar innan vi träffade upp pappa och farbror Thomas på en restaruang där vi alla åt Spare Ribs till middag - mätt! De satte mig i en taxi och runt elva - tolv var jag äntligen hemma. Det blev en lång dag igår - men riktigt kul! Tänk att man skulle stöta på dem i London av alla ställen liksom, i England där jag bor just nu! Galet. Tack för igår hörrni! :)

Men som sagt nu ska jag göra min presentation, ska öva senare idag med Bahar också. Det dumma är att vädret utomhus är "smått" fantastiskt. Men det kommer fler sådana dagar!



Darling och jag vid Edinburgh Castle.


Ha en fortsatt fin söndag alla! Pussar å kramar

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Men Emma.. Vem ska jag nu ragga med i Sthlm i sommar när du kommer hem ;) Vi skulle ju göra stan =p.. Nej jag skojar, jättekul att du träffat någon annan! Glad för din skull...!!

Puss sötnos

Postat av: Emma

Hehe. Jo, det kan ju bli klurigt. Eller så får jag va med och dricka utan att ragga liksom ;) Festa måste man ju ändå! Hehe. Puss puss

2009-03-15 @ 20:34:49
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

haha aa du får följa med mig och hjälpa mig ragga för jag vet inte hur man gör =p.. aldrig raggat eller dejtat i hela mitt liv.. alltid varit pang på lixom ;)

på lördag ska jag och elina ut och ragga, två nyblivna singlar med samma namn ska göra stan ocsäker ;) haha det blir en syn för gudarna :)

puss

2009-03-16 @ 08:55:50
URL: http://elina86.blogspot.com

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback