Topshop - the very first time

Tro det eller ej men jag har aldrig köpt något på Topshop! Häpnadsväckande va? Jo, asså om man inte tänker på den gången i Hastings när jag köpte en kofta som kosta £31,5 och Nils sa "Va? Köpte du en kofta för £31?? Är du galen?!" typ. Så jag gick tillbaka med en gång och lämnade tillbaka den. Inte bara för att det var dyr utan för att jag var osäker på om jag verkligen ville ha den. Kan också säga att det var första dagen jag och Nils verkligen pratade också, haha. Snacka om att vara ärlig, visserligen drev han... ;) I alla fall, Topshop. I torsdags tror jag det var, köpte jag mig ett linne på Topshop, ett sånt där sommarlinne som man bara måste ha! Kolla så fint:



Mjauu!



Tänk att man kan bli glad av fina detaljer...



Man blir glad av att få använda det också + solskenet såklart! (I fredags i skolan).

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback