Utmanad

Elina som är nyss hemkommen från Thailand gav sig ut i bloggvärlden bums och tog sig an en utmaning, en utmaning som hon bussade på mig...

4 av mina favoritprogram på TV
* Sex and the City
* Desperate Housewives
* Greys Anatomy
* Vänner

4 saker jag gjorde igår
* Packade upp väskan sen Edinburgh
* Sov middag
* Gick till Tescos för att handla mat med Bahar
* Åt middag och kollade på film med Jenny - mys!

4 saker som jag ser fram emot
* Sommar och sol
* Börja träna igen
* Att mamma, Maja och Emil kommer i Påsk!
* Att äta svensk mat igen i juni!

4 av mina favoritrestauranger

* Restaurang Bryggan (Gåshaga, Lidingö - blandat massa gott!)
* Sahara - Sthlm, Libanesisk restaurang
* La Coupole - Paris, skaldjursplatå!
* Räkor, aioli och baguett på en klippa på västkusten - åhh.

4 saker på min önskelista
* Drömjobbet
* Lycka
* Lägenhet
* Chanel clutch (eller en MiuMiu eller en Marc Jacobs... Eller...)

Nu är jag lite emot sånna här utmaningar, eller ja att säga vilka som också ska göra dem osv. ;) Så den som vill får ta och plita ner vad de tycker och känner! Bara att börja! Lycka till :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback