3-0

Dagen har till mestandel spenderats sittandes, kollat in män med tighta kroppar som springer omkring på en relativt stor gräsmatta. Jepp, 3-0 till Arsenal blev det i dagens match i Portsmouth. Riktigt kul var det faktiskt! Vi hade väldigt bra platser också och ja, det var grymt! Så nu är jag en erfarenhet rikare! + att Nils och jag blev utskällda av en vakt när vi ställde oss upp och klappade händerna när Arsenal gjorde första målet. Vi satt en läktare med både Portsmouth och Arsenal supportrar, men vi Arsenal-personer var det inte många av, vi var lätt minoritet (typ fyra), och vakten gillade inte tanken på att vi skulle bli nerslagna av nån galen, illsken och allmänt skev person... Ooops. Därför stack vi fem minuter innan matchen var klar för att vara på den säkra sidan - spänning!

Nu är jag nyss hemkommen ska kolla in filmen Försoning nu hade jag tänkt, orkar inte ens tänka tanken på att gå ut ikväll. Ingen av oss var direkt pigga och fräscha i morse, riktigt bakis och sånt var vi. Ja, utom Ahmad då som inte dricker alkohol. Lyllo han. En annan anledning att stanna inne och kolla på film är min Half Baked Ben & Jerrys som jag köpte med mig från Tesco. Mums. I alla fall, summan av kardemumman är att dagen har varit rikgit kul!

Återkommer med bilder och mer sånt imorgon (tror jag)! Ha en mys kväll.

Puss

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback