Brajjan beach nästa

Oh yes! Har ätit mig lite frulle och ska snart hoppa i (trycka mig ner i?!) bikinin och lite kläder för att träffa Sofie och Amanda (kanske några fler?) vid skolan halv elva. Vi ska promenixa in till Brighton och sen blir det till att strippa av sig kläderna och visa sina bleka kroppsdelar för solen på stranden. Allt i syftet bli brun såklart. Lovet it! Ska bara komma på nåt bra sätt att täcka över tatueringen när jag solar, viktigt, viktigt! En av fördelarna med detta arrangemang är att de spelas lite livemusik just där vi brukar placera oss på stranden - ännu mer pluspoäng!

Åh. Nej nu ska jag minsann gå ner i köket och se om tanten fixat min packed lunch än :) Ha en underbar dag! Juste, solen STRÅLAR där utanför mitt fönster! England is the shit!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback