Cream tea - möte inne i Brighton

Oh yes. Man ska ju inte hålla igen när det gäller viktiga saker som "Food Week" i skolan, därför krävs det en fika på ett fancy ställe för att disskutera Amandas, Sofies och min presentation nästa torsdag om Cream Tea. Vi har inte börjat med något alls direkt så det är hög tid att sätta igång! Jag ska därför åka in till Brighton snart och joina tjejerna för en fika på ett fik som vi länge velat gå till. Ska man disskutera viktiga saker krävs det ett riktigt möte på ett snyggt ställe. Rätt? Så rätt, så rätt.

London igår var helmys! Jag kan stolt säga att jag inte shoppade en ända pryl! Enbart en latte, en brownie och en pannkaka vid Big Ben (men det är ju tradition nu). Vi var på Victoria & Albert (V&A) muséeumet och kollade in deras utställningar, det var riktigt fint! Bästa muséeupplevelsen på länge! En sjukt häftig byggnad också. Vi hade riktigt kul på teater-avdelningen där vi prövade kläder och skojjade runt ett bra tag - skrattkramp! :D Ska visa bilderna sen! Men nu måste jag klä på mig och rulla in till stan. Tjejerna väntar ju :)

Pusss



/emma.

Dagens fråga: är det dumt-dumt att tatuera konturerna av ett
litet hjärta på insidan på högra handleden? Sugen! :)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback