Det ska vara gött att leva, annars kan det kvitta

Nu ligger jag hemma i sängen med datorn på magen (känns nästan som standardprocedur) och ska snart sova. Tänkte bara titta in och säga hej! Har haft en strålande fin måndag! Först skola, lektion som vanligt, på det var det en "food lecture" som en kock höll i, samtidigt som han grillade ett helt lamm ute i trädgården (!). Jag behöver nog inte säga att det var en riktigt smarrig lunch! Sen gjorde Amanda, Sofie och jag våran power point presentation, riktigt snygg ;) När den var klar drog Amanda och jag in till stan, jag skulle byta min randiga tröja som hade fått ett hål under armen och Amanda skulle ha busskort. Vi käkade lite middag och sen droppade vi förbi Odeon-bion för att se om 17 again gick kl 18.00, och gissa vad! Det gjorde den. Så kl 18.00 satt vi i en biosalong och kolla på film! Mys pys. Filmen var förövrigt bra och riktigt rolig! Till skillnad mot High School Musical 3 som vi såg igår. Jag DOG när jag såg den, snacka om plåga - hua! Nej usch, det ska jag inte behöva gå igenom igen den saken är klar. Iaf, Manda och jag tittade förbi Pavilion direkt efter och nu är jag hemma! Sicken dag. Imorgon är det lektion, jobba på presentationen, lunch på en bondgård och sen lecture på en (samma) bondgård! Helnice.

Sov sött!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback