Emma-dag

Idag ska jag ha en riktig "Emma-dag", jag sov länge, jag sitter här vid datorn och slö-läser bloggar, har inte uppdaterat mig på alla jag brukar följa på riktigt länge. Sen ska jag börja röja i mitt rum, det är till synes städat men jag måste rensa och slänga och organisera. Måste kolla upp vad jag ska skicka hem och kanske rent av provpacka min väska och se om allt kommer få plats (troligen inte, absolut inte) osv. Sen kanske jag ska läsa lite, men viktigast av allt - jag ska gå runt i pjamas hela dagen. Åh så skönt. Var ett tag sen jag hade en sån här dag utan alla "måsten". Iofs brukar jag inte ställas inför speciellt svåra "måsten" men i alla fall. En helt ledig och slapp och lat dag helt enkelt!



En söt sak jag köpte på Velvet för läänge sen. Kärlek ska man omge sig med!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback