En tisdag i Lewes

Förra veckan åkte British Culture gruppen till Lewes och kollade läget. Så här såg det ut.



Eller ja, det här är Portslade station i väntan på tåget.



En alltid lika cool och världsvan Amanda väl framme i Lewes.



En annan glad rackare vad också där!



När vi inte gjorde kulturella saker jämförde Claire och jag färgen på våra Converse, mina är de aningens  vitare :) Som Amanda sen spillde en droppe kaffe på bara för att jag var så skrytsam... Är det nån där ute som försöker säga mig något?



Vi kollade in slottet.



Och traskade runt...



Vi fick se Virgina Woolfs hus!



Ännu mer traskande... Jisses. Vi började bli lite trötta nu...



Då var det äntligen dags för lite fri-tid.



Nehe, vi var inte klara än, vi skulle kolla in Anne of Cleves hus först...



Jag testade en gammal "uppfinning", torka-av-skorna-grej vid sidan av dörren in till nåt hus.



Här sa jag att jag skulle kunna bo, titta bara vad utsökt gulligt det är!



Nu fick vi äntligen strosa runt på egen hand, Amanda lovsjunger detta!



Underbart fina rosa blommor - sånt här gör mig såå glad!



Take away fika i en park. Underbart gott! Morotskakan får 9 av 10 i betyg. Mm.



Nöden har ingen lag, eller i alla fall inte för mig, Amanda vägrade sätta sin fot på denna allmänna toalett. Sen tog vi tåget hem. Tjo!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback