En vanlig (?) söndag

I söndags var det stråålande solsken! Jag spenderade några timmar liggandes på Amandas host familys gräsplätt med Sofie (och Manda såklart). När Brian kom med varsin öl till oss vid 2-ich var livet riktigt skönt ändå.



Snygg Amanda och Snygg Sofie med sina öl och solskensleenden.



Mitt lilla arrangerade kort, öl, boken jag läser just nu och solbrillor. Det är nice!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Maja

Åh, läste den boken på engelska också förut.. KOnstig i brjan tyckte jag, men sen heeeelt underbar, och liksom ett budskap :) <3

2009-05-29 @ 10:11:45
Postat av: Emma

Aha. Ja för nu i början är den mysko som 17 och jag vet inte om jag någonsin kommer komma igenom den. Men det låter ju bra, hoppet är tillbaka :) Puss på dig!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback