Eurovision, heels och två öl

Vaknade för en halvtimma sen (chockerande jag vet) efter en lugn utekväll som slutade fyra-fem i natt... Drack bara två öl så det känns riktigt bra ändå! Tror jag behövde sova. Det dumma är ju dock att jag missade Heros Run idag kl 11.30... Sofie mfl skulle ju springa utklädda till superhjältar! Illa, illa. Men jag stängde liksom bara av väckarklockan och somnade om! :( Anyway, vi såg Eurovision hemma hos mig och vi tyckte alla (Emelie, Ida, Evelina och jag) att Norge var bra ändå, kille var ju söt för 17! Efter Eurovision drog vi in till stan, Ida och jag, de andra skulle hem och ta det lugnt. Vi träffade upp några andra och tog samma buss in till stan, det tog sin lilla tid eftersom bussarna nästan slutat gå... Vi kom i alla fall till stan till slut och efter att vi hälsat på Nils kompis som kom direkt från Stansted gick Ida och jag på jakt efter en pub. Efter att ha traskat runt i våra heels ett tag går vi till Font, det är bäst där ändå! Efter en öl där gick vi till Oxygen för att joina killarna på en öl, när det var klart gick vi till Entourage och hängde nåra minuter innan det blev pizza och sen en taxi hem. Har bara en bild från igårkväll faktiskt (mitt minneskort hålls ju gissland i Cecilias dator och jag kan ta typ tio kort åt gången - gaaah! Iaf, här är Ida och jag på Oxygen igår...



You go girl! :D

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback