Fika-runda!

Idag har jag och Ida uppfunnit något nytt, nämligen "fika-runda" istället för det mer välbekanta "pubrunda". Ganska mysigt tycker vi. Vi började på The Mock Turtle där Ida tog te och jag en latte, sen gick vi ca sju steg och hamnade på Scoop & Crumb där Ida fick sig en latte och jag mig en kula Melba Peach nåntign (mums!). Sen härjade vi runt på stan ett tag, Ida shoppade födelsedagspresenter till sin värdfamiljs barnbarn (eller nåt sånt) och vi kom båda hem med varsitt knallrött läppstift vid namnet "Alarm". Vi kommer vara classy som bara den ikväll! Pinsamt nog funkade inte mitt kort på Tesco när jag skulle inhandla lite vin så det är väl kosmos som försöker säga något till mig, typ inte drick. Får se om jag orkar gå till macken och köpa mig nåt drickbart, på det stora hela ska jag nog ta det lungt ikväll (vilket jag dock sagt förr, men ändå).

Måste också säga att jag hittade ett par tjusiga gladiatorsandaler på New Look som jag är ganska sugen på. Känns som om jag vikt mig för det modet nu, förra sommaren ville jag inte ha det, men denna somamren känns det typ som ett måste. Eller så vill jag bara göra av med pengar... Attans.

Men, städa rummet kanske? Eller bara surfa vidare. Eller sminka sig kanske. Eller inte bry sig än på ett tag - låter bra.

Puss å hej!

/emma.

P.S. Saknar faktiskt Lindex lite ändå. Galet.

Fina kommentarer
Postat av: Pralina

Lindex is tha' shit ju! :)

Postat av: Emma

Haha. Det är nog det ändå :P

2009-05-24 @ 21:45:10
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback