Fotboll i Portsmouth

Nu är det snart dags att åka till Portsmouth och kolla på fotboll! Ska faktiskt blir riktigt kul, jag menar första gången ever för min del ska jag gå på fotboll :) Weho! Kvällen igår var riktigt kul, men slutade ganska tidigt. Tjejförfesten hos mig - weho :) Vaknade upp med ett blodigt knä och huvudvärk... Hum. Kanske ska leta mig ner till köket och se hur mycket som ska städas undan innan jag drar till tåget ;)

Men nu ska jag lägga på ett kol så jag hinner med tåget sen, frukost och städning står högst upp på listan! Ha en fab dag, jag återkommer antagligen ikväll eller möjligen imorgon :)

Puss å kram!

P.S. Juste, de som spelar är Arsenal och Portsmouth!

P.S 2. Eftersom jag inte är en fotbollsnörd hejar jag på Arsenal som Nils.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback