Fotbollen i Portsmouth

Okej, nu måste jag ju visa bildbevis på fotbollsmatchen jag var på i lördags (igår)! Min första match ever. Shit, det var ju riktigt kul :) Juste, det var Arsenal mot Portsmouth/Pompey!



Så sjukt peppade! Not. Bakis som fasen var vi alla tre. Men jag håller minsann god min ändå! :)



Nu är vi pepp på riktigt! Matchen ska strax börja...



En överlycklig Nils + en annan glad en i "ofotbolls-match-iga" solglasögon. Men hey, varför frångå ett vinnande koncept?



Ahmad och Jens satt nåra rader upp!



Det var sjukt kul att sitta så nära och verkligen kolla (att kolla på tv är inte alls lika kul).



Summan av kardemman, jag kan kan lätt tänka mig att gå på en fotbollsmatch igen, men står jag i valet och kvalet, skor eller fotbollsmatch blir det skorna ;) Fab var det i alla fall.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback