Fredagens galna upptåg

Bilder, bilder, bara massa bilder!

Vi hade tjejförfest hemma hos mig i fredags. Det blev galet! Det var sjukt kul och vi hade bara roligt! Jag sa tydligen ett och annat kul + att jag störtdykte ner i heltäckningsmattan och gned min kind ganska hårt mot golvet. Aj aj. Haha.



Fullt ös medvetslös!



Oh yeah.



Sofie och Bahar i ena soffan, söta som få!



Fina Amanda och gulliga Jenny i andra soffan!



OM vi rockar! Sweet Emelie!



Vi rockar till Ida's välvalda tunes på Youtube. Dj Ida!!



Sötnosen Evelina i ännu en soffa!



Vi gjorde "läppen" vad det nu innebar... :P



Det var bra ös och bra musik!



Tjo!



Emelie visade var skåpet ska stå när det gäller dans!



På bussen in till Brajjan (som Amanda hade sagt). På G!



Såå pepp och såå på G! Minst sagt :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Emil

haha dricka i "icke dricka rummet"? röttvin skulle va fint på heltäckningsmattan ;) pusss

Postat av: Emma

Haha. Jaa jag vet! Snacka om styggt! Imorgon kommer häxan hem.. Oj oj. Men kul hade vi det :) Pusss!

2009-05-04 @ 18:58:31
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback