Här går det undan

I dubbel bemärkelse, det är bara 16 dagar kvar här i Brighton för min del + att jag är klar att gå till skolan, HELA 40 minuter för tidigt! Vad är det som har hänt? Har precis målat ett tredje lager svart nagellack på naglarna till råga på allt! Torsdag idag, skönt, ska bli väldigt trevligt med helg måste jag säga! Appropå att det inte är direkt lång tid kvar, jag måste verkligen börja samla ihop grejer jag ska skicka hem nu! Måste kolla upp vad det kostar och skaffa en kartong, borde nästan "prövopacka" min väska inför hemresan också... Mycket att tänka på! Aja. Ska nog passa på att kolla mailen innan det är dags att dra till skolan.

Ha en prima dag!



En av mina tre vofflor jag intagit på svenska cafét här i Brighton. Himmelskt gott.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback