I fredags då?

Men visst, i fredags hände det ju grejer! Galna upptåg som vanligt. Det hela började "normalt" med skoldag och bussresa till ett slott ute på vischan på det blev det vinprovning som fick mig att "se lite suddigt i kanterna". Skön skoldag om inte annat ^^



Ett slott för en prinsessa som mig :) Dock lite dragit i och med dess fallfärdighet.



Amanda och jag uppe i ett av tornen, jäkligt många trappsteg upp...



Amanda, Eve och jag inne på slottsgården eller vad man ska kalla det.



Innan vi kom till Sinan, Ida är på G, på Providence.



Mina nya heels från Zara. De är så sjukt sköna pga resårbanden som går över foten. Dessa var ett riktigt, riktigt kap. Men nu har jag shoppingförbud för alltid... :-S



Le chicas; Amanda, Sofie, jag och Johanna <3 hos Sinan.



Sinan, Evelina och Simon på andra sidan rummet.



Okej... Typ världens hemskaste bild på mig. Men det kan beskriva fredagskvällens tillstånd ganska bra. Det syns ju att jag kände mig snygg i alla fall ^^

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Damn vilka snygga heels :) I love!!!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback