Livet är lovely

Nu är jag nyss hemkommen från Brighton och stranden. Helt ljuvligt varmt är det! Har legat på stranden hela dagen mer eller mindre, smörjde klokt nog in ansiktet med SPF15 (ansiktskräm med inbyggd SPF) för att slippa bli kräftröd... Jag badade också! Så nu har man badat i Brajjan :) Inte nog med det, en fotograf kom och frågade om hon fick ta kort på oss tjejer i vattnet när vi skrattar och skvätter vatten. Haha. Visst! Så imorgon är vi förmodligen med i någon blask-tidnings söndagsbilaga :P Skratt. Vi var en himla massa folk på stranden ett tag och sen försvann typ alla, så jag hängde med grabbsen för att kolla in en fotbollsmatch, men man såg typ inget så jag hämtade ut mina skor jag lämnade in på omklackning igår och tog bussen hem. Phu. Duschade av mig saltvattnet och snart är det middag. Ska ut och härja även ikväll (iofs var det inte mycket härjande igår...) först på Audio och sen Casablanca! Sweet.

Ha en underbar kväll! :)



Jag, Ida och Manda på Font i veckan (tisdags). Najs!



Mina nya gladiatorsandaler som jag älskar btw.



Anna-Mia (från skolan) och hennes kompis Anna spelade på Audio den tisdagen!



Glada brudar i soffan på Audio :D



Söta Sofie och jag igår på Donatello <3

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback