Ljuvlig dag

Idag vaknade jag (av väckarklockan) ca 11 för att tillslut ta mig upp och äta lite frulle. Ringde Sofie och hörde vad som hände där uppe i Mile Oak för att bli invitad till lite solskens-häng på Amandas lilla gräsplätt. Jag kom dit ca halv ett och satt/låg där ett par timmar. Vi snacka, solade, läste, blev bjudna på en öl av Mandas värd-pappa och sen fnissade vi nog lite efter det. Öl + gassande solsken = fnissande. Jag tog sen en buss in till Brighton för att köpa ett par skor jag hittade igår, gladiatorsandaler i brunt. De skulle kosta £20 och det var väl lite i överkant för min budget men när jag stod i kassan kostade de £15! Och inte nog med det, jag visade upp mitt studentkort som gjorde att det blev ytterligare avdrag! Detta gillas starkt! Tänk att komma hem med ett par skor man trodde kostade mer än vad de sen visade sig göra. Lovely.

Nu har jag duschat och smörjt in benen samt beundrat min begynnande solbränna. Ahh. Blir middag snart hoppas jag och sen till kvällen, mja, man vet ju faktiskt aldrig! Nåt kul ska jag lätt hitta på :) Ha det fab! Puss å kramar



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback