London ringer

Nu ska jag snart springa ner till köket och äta lite frukost. Kl 9.00 ska jag stå vid skolans busshållplats och åka in till Brighton med tjejerna (Amanda, Ida, Evelina, Bahar, Emelie) för att ta tåget till London! Vi ska gå på ett eller två muséeum och dricka en och annan kopp kaffe. Jag ska inte shoppa. (Måste intala mig detta). Sen ska vi röra oss till Camden och Camden Market. Det ligger lite utan för stan men ska tydligen vara värt ett besök! Lite nitbälten, man kan skaffa sig en tattoo ganska lätt och massa skor har jag hört?! Lite rockigare marknad... Ska bli en helkul dag! Weho!

Ha en toppen dag alla ni andra som inte ska med oss till London, tänker speciellt på dig Sofie ♥



En fin fin bild Emil tog när familjen var och hälsade på!



Ännu en bild Emil tog! Jag har dock ett stort och ett litet öga ^^

London here I come!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Sofie Svantesson

Va gullig du är Emma! En tår föll ner för min kind. Det känns som om jag har glömt mina öronproppar i, för jag är halvt döv. Hoppas ni får super kul!! Vi syns i morgon! pusspuss

2009-05-09 @ 11:46:00
Postat av: Emma

Nuttis! Det var inte alls det samma utan dig!! Men imorgon ses gumman!! Ska planera cream tea :) Pussar på dig!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback