Lycka!

Oj vad glad jag blev nu :) Det visade sig att jag minsann ska fa tillbaka pengar fran kursavgiften pa 34 000kr. De beraknade kursen som 13 pund men den har legat pa 12 sa jag far tillbaka ca 3400kr 2400kr (har aldrig påstått att jag är bra på matte;)!! Lycka! Har redan borjat fundera pa vad jag ska gora for pengarna (saklart.. erhm), formodligen ska jag spara (forsoka gar ju!) det tills jag kommer hem for att kunna "leva" lite da :) Tjo! Idag blir det volleyboll och sen till kvallen ska jag formodligen aka in till Brajjan for att kolla in en tjej fran skolan spela och sjunga. Jag har sagt typ 1000ggr att jag ska gora det men det blir aldrig av... Hoppas att tonight is the night!

Later!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback