Mot beachen

Yes, ännu en ny morgon, en söndagsmorgon och inte vilken söndag som hellst, precis - Morsdag! Glöm inte att pyssla om era mammor extra mycket idag eller skicka ett litet sms för att göra henne glad! Lite kan betyda mycket. Älskar dig mamma!

Igår var nice! Vi fick skjuts in till Brighton av Evelinas ena Host-brother, där vi först satt på Font och sen drog till Casablanca. Bandet började spela vid tolvtiden - riktigt bra musik! Men min värk i  fötterna (blåa heelsen) och min trötthet kom krypandes. Så jag dog hem vid ett snåret tror jag. Tog i alla fall en buss hem med Simon och Jens och sov gott inte alltför sent :) Idag är det nya tag! Ska snart gå ner till köket och fixa lite frukost innan det är dags att dra ner till beachen igen och lapa solsken! Underbart sätt att spendera dagen på tycker Emma!

Massa pussar, speciellt till dig mamma. ♥



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback