Seven sisters - check

Phu. Nu är jag äntligen hemma efter en dag på vift. Fick ta mig upp kl nio imorse för att möta upp tjejerna (ni vet vilka ni är:) vid busshållplatsen i skolan för att åka till Seven Sisters. Det är alltså ett fint ställe öster ut sett från Brighton, det är sju berg/kullar/grejer som är vita (består av kalk) som ser ut över vattnet. Självklart var det jättefint väder... Not. Typ blåst och regn och sånt mysigt. Men nu har vi varit där! Flummade en massa och tog "hopp-kort", vi avslutade med en fika i Rottingdean, äckligaste morotskakan på länge och en god latte. Mm. Det var vi värda! Nu när jag kom hem sa jag grattis till Julie och gav henne min lilla present, ett mobilsmycke med ordet Love i guld, som det i Sex and th City fast inte nyckelringen (den fanns inte), vi snackade om den för ett tag sen nämligen. Hon blev så glad så! Hon fick veta att tanten kommer hem redan i morgonbitti kl 10, så Julie stod och städade för fullt när jag kom hem. Stackaren! På sin födelsedag och allt... Det innebär att jag har en hel del att ta tag i jag också. Men först ska jag nog läsa lite... Eller sova :)

Ha en mysig måndagskväll! Själv får jag nog besök av en Emelie för film i vardagsrummet en sista gång innan tanten kommer hem. Ljuvligt!

Pussar!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback