Slö-bank-holiday-måndag

Idag sov jag länge (skönt!) och sen kollade jag på Slumdog Millionare (sjukt bra!!!) och sen åkte jag in till stan för att joina Emelie och Ida för diverse göromål. Ida drog hem när jag kom in och Emelie var hungrig så vi gick till Wokmania (?) och åt oss MÄTTA. Shit, vi återhämtade oss inte riktigt efter det så vi gick omkring med ont i magen och var slöa som tusan. Trots detta blev det en öl på Providence, men sen gav jag upp. Jag drog till Portslade och joinade killarna på Victoria för en öl och sen drog vi hem allihopa åt olika håll. Nu sitter jag här i sängen, en säng utan lakan för tanten inte hade något rent. En fågel bajsade tydligen på mitt underlakan och hennes extralakan är instängda under Julies säng... Jaha. Och jag som ville sova! Ska kolla lite på Greys Anatomy hade jag tänkt. Så underbar serie! Laddade ner lite avsnitt nu. Vilket avsnitt är vi på hemma i Sverige btw?

Ha en fin kväll!

/emma

P.S. Tack för mailet mamma <3 Svarar imorgon :)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback