Slutligen...

... Det är definitivt dags för mig att säga godnatt nu, innan jag bara bloggar fler rader med gåtfulla undertoner och antydningar som inte ens jag vet om jag kan stå tillsvars för...

Jag har i alla fall organiserat min röra något, sorterat papper, haft sönder alla skokartonger så det blir lättare att slänga dem osv. Men det är hög tid att sova nu! Ska bara tvätta ansiktet och krypa till kojs (älskar det uttrycket). Imorgon är det en ny skoldag med två lektioner, lunch och sen fritid (vad jag vet än så länge). Kanske ska promenera in till Brighton imorgon? Om det är bra väder vill säga. Nej, jag lovar inte för mycket. Får se vad de andra ska göra helt enkelt!

Vad vore jag utan er? Alla mina små solstrålar där ute! Ni gör mig så glad! :)


/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Gumman du är ju snart hemma???!!! Var tog tiden vägen?! Längtar efter dig sötnos!

puss

Postat av: Emma

Ja visst är det sjukt! Helt otroligt. Kan knappt fatta det själv.. :) Puss!

2009-05-19 @ 18:18:44
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback