Solsting

Ja, i alla fall nästan. Låg på stranden ett antal timmar idag åkte hem vid tre tiden för jag kände att jag skulle bli kalas-röd om jag stannade längre (sket i att smörja in mig ^^) Har haft en underbar dag på stranden med massa kompisar och Evelinas Host-brorsa som snällt hämtade upp mig idag vid skolan när vi skulle åka in - sånt gillas! Ikväll snackas det om eventuell grillning på beachen men jag ska jag äta hemma i vanlig ordning men efter det kanske man kan sticka in och hänga lite?! Mycket möjligt! Nu har jag precis duschat och tvättat håret och ligger utslagen på sängen. Skönt! Livet kan jag ta tag i senare. Eller juste, det var det här som var livet :) Brun är jag också!

Ha en kanonkväll!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback