Tänker på dig mamma

Jag fick ett ryck och skrev in "Lisa Ekdahl" på Youtube. Klickade på första låten som kom upp "Öppna upp ditt fönster" och redan när första tonerna fyllde mitt rum tänkte jag på mamma. Hon hade en period för en del år sen, då hon bara lyssnade på Lisa Ekdahl, på kvällarna spelade hon denna skiva om och om igen. Så mamma, jag tänker på dig och jag älskar dig. Känner mig lite närmare hemma, hemma hos dig. Tiden går fort, så varför inte börja lyssna på denna skiva igen lilla mamma? Man får inte glömma vem man är och vad man vill. Strömstad, måsar, vackra solnedgångar, Hattmakaregatan, vi fyra mot världen. ♥



Fina kommentarer
Postat av: maja

<3

2009-05-12 @ 22:49:02
Postat av: Maja

<3

2009-05-12 @ 22:49:51
Postat av: Emma

Love you! <3


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback