Tisdagsutgång

Galen dag!

Först var det lektion som vanligt i skolan och sen efter första rasten var det dags att promenera (!) till Devil's Dyke. Typ ASLÅNGT dit. Well, det tog oss en timma och en kvart att vandra dit över kullar, upp för branta backar och ner igen. Sen att det blåste som f*n där uppe också var ju bara en "liten" krydda. Väl framme fick vi vår packed lunch, vi satt oss och smaskade på den i blåsten. Efter lunch skulle vi tydligen ha en lecture, nån snubbe i gröna, skitiga och trasiga kläder snackade om lite grejer och vi gick runt på kullen (en av dem) i, ja precis, blåsten. Sen var det klart. Trodde vi. Det var alltså dags att gå hem igen! Galet. Men det gjorde vi, skulle ta en kortare väg men det var typ lika långt om inte längre (klagar?) tyckte jag, sen började det regna ganska fint + att det blåste på som 17 (klagar!). I alla fall. Vi kom tillbaka till civilisationen så småning om och jag satte mig på en buss in till stan. Skulle hämta mina
heels jag lämnade in för omklackning igår. Appropå igår, Amanda, Ida och jag gick in till Brighton, fikade voffla på svenska caféet och sen lämnade jag in mina heels. Ida och jag åkte förbi Pavilion på vägen hem och kände oss ändå lite pepp för lite pub-häng. Nils och hans kompis Dejan hängde på så vi satt på Providence nåra timmar och snackade över en öl eller två. Riktigt trevligt! Vi åkte hem strax efter elva och jag sov väl vid tolvtiden. Gäsp i morse.

Ikväll alltså, har precis kommit ur duschen, börjar bli sugen på lite middag (gröt) och sen ska jag väl fixa till mig lite innan det är dags att se var kvällen börjar. Vet i alla fall så mycket som att det blir Audio med Ida och massa andra peeps från skolan. Har inte varit där innan så det kommer bli kalas! Phu. Det var mycket info på en gång. Nu måste jag styra upp sminkningen!

Ha en fantastisk eftermiddag/kväll! <3



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Robert S.

Hoppas att du njuter av kvällen ;) Vi ses i morgon!

Postat av: Emma

Ja sicken kväll... Knappt så man levde i morse ;) Men kul var det!

2009-05-20 @ 12:47:37
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback