Trött, så trött

Kom hem från stan för ca en timma sen, har duschat och ligger ni i sängen med datorn i knät, är så förskräckligt trött alltså. Amanda, Sofie och jag träffades inne i stan och kollade runt lite, sen gick vi till ett café vi länge kollat in. Vi beställde varsin relativt dyr latte och började spåna på vår presentation till på torsdag. Efter det ät jag min packed lunch och sen gick vi hela vägen tillbaka hem från Brighton. Jag blev verkligen helt slut av det! Håller nästan på att somna just nu... Tror det blir kyckling till middag idag också och det är inte fy skam det inte! Läxor också... Usch. Ska i alla fall bli riktigt mysigt att gå hem till Amanda efter middagen och kolla på film (Sofie är också med såklart). Imorgon är det måndag igen, men som sagt så är det Food Week så det blir lite annan undervisning, lectures och presenationer mot slutet av veckan. Kommer bli fab.

Puss å kram så länge!



En glad och pigg(are) Sofie.



Söta Amanda (aningens blek pga min dåliga kamera)!



Min latte ♥

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback