Vad rimmar på kastrull?

Jo, full.

Igår var vi hemma hos Sinan på en förfest, jag sexade till mig med svart-sotade ögon, min svarta fodralklänning (lät bli att andas och höll in magen) och nya heelsen! Jag var smokin' hot! Sinan hade vin, jag fick vin osv. Åkte hem när de andra gick ut (inga pengar + vinglig i nya heelsen) vilket var ganska skönt ändå. Så jag var hemma vid ett tiden tror jag. Nu sitter jag i sängen, solen skiner där ute så jag ska snart ta mig upp och möta Evelina och eventuellt Emelie för lite ligga-på-gräsmattan-och-äta-packed-lunch-häng. Helnajs! Ikväll blir det melodifestivalmys hemma hos mig (Julie jobbar och tanten är i South Hamptons och ser på teater) och eventuellt utgång, mina heels har ju inte fått dansa i natten än!! Skamligt nästan.

Hurry, hurry! Måste klä på mig liten nu! Ska ju iväg snart :)

Puss å kram



Bild från förra onsdagen (ej full!) och jag är på G som vanligt!

Puss! /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback