22

GRATTIS till mig! Hela 22 år har jag hunnit bli nu. Galet! Men än så länge är jag ung, pigg och numera förståndigare(?) Jorå, det går allt åt rätt riktning!

Har blivit uppvaktad nu på morgonen av halva familjen, mina två söta syskon jobbar just nu - men de kommer ju hem sen! Åhh! Fick så mycket fina saker, bl a en Starbucksmugg (samma som den jag snor av mamma varje dag och som hon sa att hon inte hittat när hon var i London - hon lurades!!), mer Matteus-proslin till min ökande samling, en "Hot Stone Massage" (sjukt spännande!) en passande prinsess-skynt mm. Fick en så god frukost på sängen också! Fil med hallon och flingor och valnötsbröd som jag är så barnsligt förtjust i samt en morotskakemuffins! Åhh. Jag känner mig så ompysslad så :) Det vankas kanske bio nu mitt på dagen och senare mysig middag! Vilken dag va, bättre söndag får man leta efter!



/emma - (moment/catch 22?)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback