Anyone else but you

Såg som sagt filmen Juno i lördags och den är bara bra. Hon är en tjej med skinn på näsan hon. Grym! Har precis suttit och lagt till nästan alla låtar från filmen i Spotify och de är riktigt bra musik dessutom. Win-win liksom.

Här är länken till låten när Juno och hennes kille spelar och sjunger i slutet av filmen Juno. Egentligen är det The Moldy Peaches som ligger bakom den, anywho - great!

"You're a part time lover and a full time friend..."

"We're sure are cute for two ugly people..."

Puss!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Jag är från Hälsingland, flyttade hit med min kille i somras. Vi bor i en fin 2,5a i Farsta. Har bott här en period för 3 år sen också, men senaste 2 åren har jag bott och jobbat i norge.. men Hudiksvall är hemma för mig, och så har vi stuga i vemdalen, där var det 3 dm snö förra veckan :) hehe



Jag visste inte att vi fått litteratur listan, shit! måste genast kolla upp det! Ha en bra helg :)



kram


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback