Ärenden

Så, nu har jag gjort något av denna dagen också, pratat i telefon två gånger (mys), lagt över alla nytagna bilder i min hårddisk från datorn så att jag inte blir helt utan bilder om min dator skulle få för sig att krascha. Smart, smart.

Sen när det visade sig att jag hållt mig hemma i onödan lånade jag mammas bil till Lidingö Centrum, tankade, lämnade tillbaka ett underlakan på Hemtex, lånade två engelskaböcker (läsa, läsa, läsa), shoppade upp mina 50kr på H&M, drog förbi Sabis och hämtade ut mina linser - nu hemma! Allt detta under drygt en timma - grejer det.

Har dessutom tagit upp något som jag var mer sysselsatt med förr i världen, skriva dagbok. Allt kan man faktiskt inte skriva här på bloggen ;) För några år sedan var jag jätteduktigt på att skriva i min dagbok. Men sen bloggen kom in i mitt liv för drygt tre år sen har det liksom avstannat. Men som sagt, allt kan man ju inte skriva här och då passar en hemlig liten bok ypperligt!

Nu ska jag läsa inledningen i mina två kurslitteraturböcker och kanske även något i kompendiet till som vi ska ha läst till på tisdag. Lika bra att börja eftersom jag måste läsa fyra engelskaböcker till... Gaah! Apropå det, måste förbi Komvux på måndag. Kom ihåg, kom ihåg.

Puss å hej!



Ljuvlig bild, och färg ;)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback