Bara gör

Imorse när väckarklockan ringde funderade jag seriöst på att vara "sjuk" och sova minst tre timmar till istället för att gå upp, hoppa in i duschen och åka till Universitetet. Ja för bövelen. Det tog åtskilliga "snoozeningar" innan jag verkligen gick tvingade mig upp och inte hittade på en sjukdom som jag kunde smsa till Loijs och beklaga mig. Inte schysst liksom. Det är fredag, jag gick upp strax efter sex och jag är TRÖTT. Så nu sitter jag här, med frukosten uppäten och väntar på att nagellacket ska torka. Ska hitta på nåt kul i klädväg att dra över huvudet, packa träningskläderna och göra matlåda för att sen i princip gå till tåget. Känns som att det är ganska kallt ute nu, på med varma luddiga stövlar minsann!

Ha en fantastisk dag!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Ciao!

Värt vad du var uppe med tuppen då :)

Åkt till skolan och pluggat?



Jag ska åka och rida nu... kram kram


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback