Bloody monday

Avskräcks inte av titeln till inlägget! Jag är HAPPY! Har läst två av fyra texter till föreläsningen imorgon, blir läsa, läsa lite senare idag också. Har även gått ut en sväng med Hugo (nu kan mamma andas ut) och snackat med söta Eva. Det vankas massa härligheter till helgen, bland annat lite glöggmys med tjejerna! Kommer bli kanon!

Något som också anspelar på "bloody monday" är att jag ska se New Moon ikväll med Josefin! Fasen vad nice! Som jag har längtat! Har som bekant läst alla fyra bäckerna och jag är frälst. Säkert töntigt som tusan kan vissa tycka, men jag bryr mig inte - det är bara så bra!

Nu fick jag bråttom som alltid, ska packa ner träningskläderna och dra in till stan och träna en timma, blir Body Pump, väldigt skönt om man inte orkar konditionsträna ;) Sen ska jag som sagt möta upp Josefin och senare bänka mig i biosalongen framför höstens biohändelse. New Moon. OMG. Happy!

Puss!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback