D-Ö-D

Isch!! Det var den dagen det. Och jag kan säga att jag var duktigt trött när jag kom hem från träningen. TVÅ timmars träning. DanceAerobics är inte jättetufft, men PowerStepen är desto tuffar. Phu! En introduktionsföreläsning och fortsatt plugg i skolan, dock gick det jättesegt att läsa just den texten jag läste, men jag lyckades öndå sammanfatta och var duktigt :) Men nu är det gjort! Imorgon ska jag läsa Christopher Brewards stycke i Fashion Culture. Hoho!

Sen att jag fick tillbaka min tenta också!! Jag fick ett B! På en poängskala A-E som godkänt. Fick en extra poäng från Övningsuppgiften vi skrev tidigare och det resulterade alltså i 55,5 rätt av 60. 58 var gränsen för A. Och jag som var så orolig när jag lämnade in tentan att jag uppfattat allt fel... Ack så fel jag hade! Wow!

Men nu är det HÖG tid att sova, för länge sen, var trött som tusan redan när jag kom hem ju. Äsch. Get over it. Sov sött!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback