Det var den dagen det

Har varit borta hela dagen i vanlig ordning (iaf innan min lediga tid började förra veckan), har lägrat på Universitetet med Loijs, läst och läst i min engelskabok som dessvärre inte är helt utläst än, men ge det lite mer tid så! Avslutade helt enkelt med ett träningspass (Body Pump) och nu kom jag nyss (nåra timmar sen nu iofs) hem. Hela dagen är borta känns det som. Vilket är deprimerande på ett sätt, men å andra sidan, det är ju så det är. Dagar avlöser varandra. Livet, livet.

Nu ska jag käka lite soppa till middag och kolla mailen innan jag läser vidare :) Tänkte bjuda på bilderna från lördagens pyjamasparty med tjejerna - så himla mysigt!



Fina tjejer, jag och Josefin var på plats hos Eva först. Här bäddar vi våra sängar och Eva öppnar paket.



Ni är bäst!



Att få en anledning att bo i sin pyjamas för en hel dag - älskart!



Hela gänget, syns dock inte på mer än mig att det är pyjamasparty... Aj aj tjejer, var det inte pyjamasparty eller?



Systrarna Killander är kungar i köket. No dubt.



Evas pappa är kung han med, speciellt på att baka bröd... GUD VA GOTT!



Gissa hur glad jag blev när Eva svängde ihop American pancakes till frukost?!



Himmelskt gott.

Sen åkte Josefin hem och jag och Eva placerade oss ännu en gång i soffan och kollade på två filmer på raken. För tjejiga för att säga vilka ;)

Puss å hej!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback