Drömmar

Man drömmer alltid så mycket konstigt på morgonen mellan alla slag mot väckarklockan och snoozknappen. Hehe. Vem plogar en motorväg på arbetstid med kollegorna och kommenterar om det ska vara ett !-tecken på en vägskylt så man ser järnvägsspåret, samtidigt som chefen riggar upp ett DJ-bås vid vägens krök och en liten unge försöker spela fotboll med mig. Hur liksom? Det var nog bara en del av mitt konstiga drömmande i morse ;)

Har gjort matlåda och massa sånt - tar sån tid! Så nu har jag en halvtimma på mig att välja kläder (svälj) fixa håret, packa träningväskan och skolväskan, borsta tänderna och dra. Borde jag hinna till 8.30!

Film och Föreläsning, plugga lite och sen blir det SATS för fösta gången på (alltför) länge! PowerStep.... Hua. Men det är bra har jag hört! Ha en strååålande dag!

Puss!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback